Lucrări generale pe Bd. Brăilei! Propunerea mea pentru traseele 10, 17, 23, 27, 28, 29, 30, 31, 101, 102 și 105


Hartă privitoare la rețeaua de troleibuz afectată de lucrări

Dacă traseele de autobuz pot fi ușor deviate de pe o stradă pe alta, la troleibuze situația este cu mult mai grea când apar lucrări, indiferent de natura acestora și de dimensiuni. Chiar și lucrarea pe câte un sens, alternativ, poate îngreuna circulația troleelor.
Pentru traseele 10 (la timpul potrivit), 17, 23, 27 (la timpul potrivit), 28, 29, 30, 31 și 105 poate fi operată o modificare de itinerariu, în funcție de sensul pe care au loc lucrările, dar pentru 101 și 102 vin cu patru propuneri, două fiind ușoare, iar alte două fiind mai greu de implementat, fiind necesară mutarea rețelei, rețea ce cuprinde console, firul de contact și posibil stație de redresare, dacă nu se pot folosi cele de la tramvai. Mai jos aveți propunerile principale pentru rețeaua / traseele de troleibuz 101 și 102.

PROPUNEREA 1:
Poate cea mai simplu ar fi ca traseele 101 și 102 să întoarcă fix în parcarea de lângă Mc Donald’s, lucru care s-a mai întâmplat când au fost reabilitate liniile de tramvai în intersecția Frunzei/Brăilei/Stadionului. Asta presupune ca rețeaua dintre Mec și Micro 19 să fie scoasă de sub tensiune și totodată ar putea fi schimbată exact pe modelul rețelei dintre Grădina Publică și Autobaza 1. Totodată se impune organizarea unui traseu „navetă”, circular, deservit de autobuze, pe itinerariul Micro 19 – Neacșu – Spitalul Județean – Mec – Sala Sporturilor – Altex – Micro 19.

PROPUNEREA 2:
Suplimentarea troleibuzelor pe traseele 103 și 104, astfel încât să permită călătorilor deplasarea între Parcul CFR și Str. Frunzei, iar din stația Kaufland pentru traseele 9, 103 și 104, să fie preluați de transbordarea 101/102 pe itinerariul Kaufland -> Str. Frunzei -> Mec -> Sala Sporturilor -> Altex -> M. 19 -> Neacșu -> Spitalul Județean -> Str. Frunzei -> Kaufland.

PROPUNERILE 3 ȘI 4: Mutarea rețelei aferente traseelor 101 și 102 fix pe itinerariul Str. Frunzei -> Str. Stadionului -> Bd. Oțelarilor -> Altex -> M. 19 și retur. Această mutare ar presupune mutarea consolelor și a firului de contact de pe itinerariul Piața Siderurgiștilor – Mec – Neacșu – M. 19 pe ruta mai sus amintită. Necesită destule resurse, dar pentru șapte luni, zic eu că se merită, tocmai pentru a nu îngreuna traficul. Ultima propunere este la fel ca cea de mai sus, diferența constând în faptul că troleibuzele ar urma itinerariul modificat total pe sensul către M. 19 iar dinspre M. 19 ar parcurge ruta normală până la Mec apoi stânga pe Str. Frunzei.

Traseele de autobuz 10, 17, 23, 27, 28, 29, 30, 31 și 105 pot fi modificate în funcție de stadiul lucrărilor.

INFORMAȚIE PENTRU NECUNSCĂTORI: Traseele 101 și 103 nu reprezintă altceva decât formele scurte ale traseelor 102 și 104.

Lasă un comentariu