Stan, primarul, distruge o lucrare terminată-n mandatul lui… Galațiul va avea o rețea de tramvaie mai mică decât Brăila…


Primarul este distrug[torul de tramvaie… Deși bani europeni, implicit ai noștri au fost folosiți pt. a cumpăra kilometri de cale ferata pentru tramvaie, (proiect început de fostul viceprimar, Nicușor Ciumacenco), Primăria Galati aruncă pe fereastră banii deja investiți.

În zona Stadionului Oțelul sunt 4 macaze electrice nou-noute, (dintre care 3 propuse de mine, alături de noua linie de manevră către Micro 19), la IFR sunt 2 și 6 macaze în zona hangarului Ecosal (fost hangar de avioane și fost depou de tramvaie), iar noul proiect de modernizare a str. Saligny și Tecuci (cuprinsă între Basarabiei și 1 Dec. 1918) prevede scoaterea liniilor, așa că 12 macaze nou nouțe, electrice, funcționale, sunt aruncate la gunoi deși UE pune accent pe transport ecologic cu tramvaie!

CÂȚI KILOMETRI DE LINIE PIERDE GALAȚIUL ÎN 2016?

660 de metri de cale simplă scoasă de pe Saligny (între Asachi și Siderurgiștilor)

440 de metri de cale dubla scoasă de pe Saligny (între Siderurgiștilor și Basarabiei)

12 macazuri nou-noute, montate in 2010 si 2012 vor deveni inutile…. BANI ARUNCATI PE FEREASTRA….

CÂȚI KILOMETRI DE LINIE A PIERDUT GALAȚIUL DIN 1990 ÎNCOACE?!

2,2 kilometri de cale dublă pe tronsonul Gara Mare – Ana Ipătescu – Portului – Gara Fluvială în anii 90.

606 de metri de cale dublă pe tronsonul Str. Mihai Bravu – Gara Mare, scoși în 2015, dar necirculați din 2008.

2,53 kilometri de cale dublă de pe Str. Traian (tronson cuprins între Barieră și Baia Comunală) în 2010

300 de metri de cale dublă pe Str. Cerealelor și Carnabel (tronson care înconjura la nord și est Baia Comunală) în 2010

240 de metri de cale dublă de pe Str. Alexandru Măcelaru, în 2014.

1,6 kilometri de cale dublă de pe Bulevardul George Coșbuc (tronson cuprins între Patinoar și Bd. Basarabiei) în 2002

748 de metri de cale dublă de pe Strada Bucovinei (fostă Suliței) în 2010

1,4 kilometri de cale dublă pe tronsonul Poarta Nord Combinat – Poarta Est Combinat la începutul anilor 2000

Rezultă un total de 18,56 kilometri de cale simplă de rulare, scoasă-n perioada 1990-2016. O adevărată decimare…. În prezent orașul are programat ca și cale de rulare (o parte deja modernizată, alta care așteaptă modernizarea) un total de 37,6 kilometri cale simplă, ceea ce-l face unul dintre cele mai mari orașe ale țării, cu cei mai puțini kilometri de cale de rulare pentru tramvai. Nu mai zic de troleibuz, că nici acolo nu stăm pe roze….


COMPARAȚIE ÎNTRE ALTE ORAȘE ȘI MUNICIPIUL GALAȚI, LA MĂRIMEA REȚELEI DE TRAMVAI:

București = 144 de kilometri

Arad = 54,1 kilometri

Brăila = 22,7 kilometri

Cluj-Napoca = 12 kilometri (toți modernizați)

Craiova = 16,5 kilometri (aproape toți modernizați)

Galați = 17,3 kilometri (o parte modernizați)

Iași = 35 de kilometri (o parte modernizați)

Oradea = 16,7 kilometri

Ploiești = 10,3 kilometri

Timișoara = 38 de kilometri (o mare parte modernizați)

Așa că, datorită conducătorilor noștri care au o viziune cel puțin ciudată asupra transportului ecologic din Galați (ca să nu mă exprim altfel) suntem pe un rușinos loc 6, după București, Arad, Timișoara, Iași și Brăila….. cu doar 17,3 kilometri din cei 28,08…..



2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. i-am zis fata in fata si nu-l intereseaza tramvaiele

    Apreciază

  2. asa se vrea distrugerea transportului electric suspendam trasee stim atat va da ti seama ca este rupta,legatura cu port damen si sunt sus pendate urmatoarele trasee 5,6,7,8,42,43,e strigator la cer poate vede acest articol si ia o masura

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu