Din 6.1.2020, primarul Galaților, Ionuț Florin Pucheanu (PSD), începe cel mai mare proiect de infrastructură din istoria postdecembristă


Cel mai mare proiect de instrastructură din istoria postdecembristă a Galaților, pornit de tânărul primar Ionuț-Florin Pucheanu (PSD)

ESTE ADEVĂRAT! Din 6 Ianuarie 2020, tânărul primar al municipiului Galați, Ionuț-Florin Pucheanu din PSD, începe cel mai mare proiect de instrastructură din istoria postcomunistă a marelui municipiu de la Dunăre, care în 2018 număra undeva la 306 mii de locuitori, fiind din nou al 5-lea oraș al țării, după București, Iași, Cluj-Napoca și Timișoara.

Proiectul cuprinde reabilitarea completă a axei Spitalul de Copii – Spitalul de Boli Infecțioase, aceste două unități fiind în prezent modernizate tot datorită unor proiecte derulate de primar și de președintele Consiliului Județean Galați, social-democratul Costel Fotea. După cum știți, sau nu, unitățile spitalicești sunt legate direct prin rețeaua de tramvai construită de comuniști și începând a fi reabilitată de fostul primar social-democrat, Dumitru Nicolae. Așadar, de tramvaiele gălățene, se leagă doar proiectele făcute de administrația social-democrată, restul administrațiilor (Durbacă și Stan), încercând să scoată cât mai repede tramvaiele. Unde mai pui că și unii din USR se declară militanți ai scoaterii tramvaielor, în timp ce toată lumea, DAR TOATĂ LUMEA, reînvie transportul cu tramvaie. Am „țipat” toată lumea, deoarece inclusiv în Maroc, Algeria, Etiopia și Nigeria au început construcția sistemelor de tramvai fix după anul 2000. Pe lângă aceste țări, sisteme nou-nouțe putem găsi în Coreea de Nord, Norvegia, Taivan, Suedia, Danemarca, Finlanda, Uzbekistan, Luxemburg, Statele Unite ale Americii, Australia, Japonia, Dubai, Argentina, Canada etc.

Trasee modificate în prima fază

Întrucât tramvaiele nu vor mai putea circula de la Piața Energiei către Micro 19, s-a luat decizia de a se prelungi și suplimenta traseul 44 (opt tramvaie pe relația Cimitir Ștefan cel Mare – Piața Centrală), iar traseele 7 și 39 vor fi asigurate cu autobuze, două pentru 7 și patru pentru 39 care va merge din Piața Energiei către Micro 19 cât de mult posibil pe itinerarul tramvaiului.

Galațiul rămâne în primă fază doar cu un singur traseu de tramvai, 44 (PIAȚA CENTRALĂ – VIADUCT – MICRO 40 –
PATINOAR – DEPOUL 2 – CIMITIR ȘTEFAN CEL MARE ȘI RETUR

7 BULEVARDE GĂLĂȚENE VOR AVEA O ALTĂ FAȚĂ PENTRU PRIMA DATĂ-N ISTORIA POST ”89!

Bulevardele Siderurgiștilor, 1 Decembrie 1918, Milcov, Traian Vuia, Henri Coandă, George Coșbuc și Ștefan cel Mare vor avea o altă față pentru prima dată în istoria modernă a municipiului GALAȚI!

Astfel, în prima fază a proiectului, va fi reabilitat Bd. Siderurgiștilor pe întreg cuprinsul său, între Piața Energiei și Piața Sideurgiștilor, reabilitarea cuprinzând infrastructura rutieră, calea de rulare a tramvaielor, trotuarele, spațiile verzi, stațiile de autobuz, pistele pentru bicicliști, catenara, semafoarele și lărgirea străzii la trei benzi de circulație pe sens, mai ales că primarul Ionuț Florin Pucheanu a consultat populația orașului pe Facebook, într-un sondaj oficial, gălățenii având de ales între parcări sau circulație fluentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s