Ceva îi putred la ALDE Trasurb: Uite traseul, nu e traseul! Au fost loviți de boala transportului nebun?


Ceva nu se leagă în cererile Trasurb apărute pe facebook și în presa gălățeană

Poză apărută pe facebook
Poză apărută pe facebook
Pagină scanată și apărută prin ziarele gălățene și pe facebook, în care nu se spune despre anularea traseelor 9 și 20, respectiv modificarea lui 19!
Pagină scanată apărută în presă, în care nu se spune de scoaterea traseului 105

Modificările puțin explicate și detaliate

Să începem cu cele mai prost inspirate modificări:
Traseele 9, 19 și 20 = comasate într-un 19 pe ruta Cimitir Sf. Lazăr – Stadion Oțelul – Potcoava de Aur – Piața Centrală – Prefectură – Gara Mare și retur ca în schema de mai jos. Asta înseamnă că vom pierde trenurile, școala, munca și ne vom înmulți nervii. Ce este și mai aiurea, e faptul că pe direcția Micro 16 – Gara Mare, traseul nu urcă spre Complexul Siret, așadar, oamenii vor fi nevoiți să coboare la Complex Flora sau Stadion Oțelul ori Casa Roșie. Așa ceva numai ALDE Transurb poate gândi. Dacă tot solicită legarea Micro 16 de Piața Mare cu ceva suplimentar traseului 7, atunci să facă 9 și 20 tur retur ca modificare via Bd. Traian, Baia Comunală, Bd. Basarabiei, Biblioteca VA Urechia (cu stație aici).
Traseele 102 și 105 = după cum vedem, în prima poză se dorește suprimarea lui 105, iar pe 102 să fie doar două troleibuze doar în anumite ore. În a doua poză, vedem că or să mențină doar patru autobuze. Eu sunt de acord cu comasarea 102/105, dar numai după ce rețeaua de troleibuz va fi extinsă pe Bd. Dunărea și Bd. Galați.
Traseele 26 și 29 = după ce că sunt două trasee fantomă, acum vor fi și mai fantomă….
Traseul 28 = modificarea acestuia este mică și să zicem că benefică, pentru preluarea călătorilor din zona Cimitir Cătușa – Bd. Dunărea. Nimic de comentat rău aici.
Traseul 16 = Scurtarea acestuia până la Complexul Muzeal de Științe ale Naturii, nu prea ajută călătorii cu bagajele dinspre și către bac. Fie ea și temporară, modificarea capătului poate fi uitată, că până acum autobuzele s-au descurcat, așadar se pot aștepta minibuzele cu capăt la bac.
Desființarea stației Ținc = deja o altă prostie incomensurabilă, obligând călătorii să coboare ori la Facultatea de Medicină (Policlinică) ori direct în Piața Mare, iar distanța nu-i deloc mică.

Reprezentarea grafică a modificărilor aduse traseelor 19 și 28 (deoarece 105, 9 și 20 urmează a fi desființate)

De ce nu se așteaptă sistemul electronic și Transurb grăbește schimbarea traseelor?

Nu pot să-mi dau seama cu o acuratețe de ceas elvețian, dar mă gândesc că vor să îi îngreuneze mandatul primarului, mai ales că toate oalele se sparg în capul lui, chiar dacă nu este răspunzător pentru tot orașul. ALDE se visează deja-n coaliția cu PNL+USR și PMP, pentru a-și menține posturile călduțe.

Cum văd eu reforma transportului:

E simplu, o echipă formată din autorități, reprezentanți ai Transurb (inclusiv șoferi și vatmani) și societatea civilă, muncind la cel mai bun sistem de transport, dar numai după ce Sistemul Electronic de Informare și Taxare va oferi datele concrete privind fluxurile de călători. Orice modificare înaintea sistemului este extrem de păguboasă dacă-i ca cele de mai sus! Dar dacă tot se grăbesc, le propun pentru a suta mia oară, prelungirea 102, 104 până-n Bariera Traian și transformarea traseului 18 în circular cu suprimarea traseelor 26, 22, 11 (autobuzele de aici să fie incluse în noul circular, traseu cu intrare și în Gara Mare).

Propunerea mea privind reforma transportului în comun (include dezvoltarea Transurb)

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s