Observații asupra noului plan de transport în comun (nu mi s-a luat în calcul nicio propunere până acum)


Deși am făcut hârtii oficiale, plan oficial, l-am depus primarului Marius Stan, detaliat pe fiecare traseu, nu mi s-au luat în calcul propunerile. Pot spune că-s dezamăgit și tot ce pot face este să vin cu îmbunătățiri asupra celui votat. La planul nou, sunt 2 variante: 100% TRANSURB S.A. sau 90% TRANSURB S.A. și 10% privații, pe 5 trasee.

Pe lângă faptul că suplimentările de la prânz nu există, noul plan de transport are lacune mari în unele zone iar alte zone-s rupte rău de tot, în special prin schimbarea traseului 10 din direcția INTFOR (trebuie către DAMEN) spre Gara Mare.


Actualul plan de transport cu observațiile de rigoare:

Tramvaie: La tramvaie avem traseele clasice: 1, 3, 5, 6, 7, 8, 39, 42, 44 + nou înființatul 2 (Viaduct – Piața Mare). Sunt de părere că 2-ul în forma asta nu-și are rostul și fostul 46, Sf. Mina – Combinat să meargă Piața Mare – Combinat, cu indicativul 10. Actualele trasee 42 și 44 să fie renumerotate 2 și 4, iar 39 să fie renumerotat 9.

Astfel gălățenii ar ști că de la 1 la 10 sunt tramvaie apoi până la 40 autobuze și ultimele troleibuze.


Troleibuze: Momentan tot ce se poate face la trolee este să le schimbi numerele, eu propusesem în loc de 101/102 și 103/104, 41/42, 43/44. Iar proporția 8 trolee pe 102 și 2 pe 104, să fie de 7-3.


Autobuze:

9: Modificat cu indicativul 32 (deoarece tramvaiul 39 devine 9)

10: Modificat cu indicativul 30 (deoarece tramvaiul 46 devine 10) și să circule pe ruta Damen – Cantemir.

30

11: trebuie transformat în traseu pentru unități de învățământ și să aibă următorul itinerariu: Micro 38 – Micro 39 – Micro 40 – Energiei – Ultimu Leu – R. 11 Siret – Centru – Bd. Basarabiei – Bd. Bălcescu – Centru și retur.

38

12: puțin modificat astfel: la tur: Piața Mare – Str. Spiridon – Țiglina 2 – Str. Constructorilor – Bd. Coșbuc – Metro și la retur Metro – Bd. Coșbuc – Str. Doja – Bd. Siderurgiștilor – Țiglina 1 – Bd. Traian – Piața Mare. Renumerotat în 40.

40

13 propus de autorități (fostul 8b): merge unit cu traseul 16 de exemplu sau cu 15 și dat la maxi-taxi (în varianta cu 10% pentru dubari).

14: Modificat astfel încât să treacă și prin Micro 16, 17 pe Str. Levaditti și Barboși, dar cu capăt la Auchan. (numărul 32 este din planul meu, dar nu contează. I se poate lăsa acest număr, 14)

32

15: Merge unit cu 35 cum a mai fost în trecut unit la propunerea mea și să circule Metro – INTFOR și retur sau unit cu fostul 8b și oferit dubarilor (în varianta cu 10% dubari)

16: Câteva modificări pentru a prinde și zona Baia Comunală – Facultatea de Sport – Str. Bălcescu.16

17: Acest traseu este unul dintre cele 2 pe care le-am propus pentru a ajuta și liceeni de la Cuza și gălățenii care au domiciliul între Str. Saturn și Bd. Cloșca.

17

18: traseul 18 propus de autorități este o prostie, de fapt este cu dedicație pentru pensionari, a fost în trecut traseul 11b. Nu va aduce niciun ban în plus, mai ales că merge până la Grădina Publică în loc să meargă până la Parc CFR sau la Parc Rizer.

19: Prelungit până la Parc C.F.R. sau la Parc Rizer.

20: fără modificări.

21: trebuie reintrodus.

22: Acest traseu trebuie scos de pe R. 11 Siret și lăsat să ajungă repede către Gara Mare. Într-o altă propunere ar merge unit cu traseul 26 și făcut circularul 69, deservit de 10 autobuze.

23: Trebuie eliminat. Este o prostie, mai ales pentru că de pe Oțelarilor poți lua tramvaiul către Careffour sau traseul 28.

24: Un traseu foarte bun, bine prelungit către Damen.

25: Acest traseu pentru Filești trebuie prelungit până într-o zonă. Trebuie să fie cu finalizare, căci Micro 40 este fără finalizare. O soluție ar fi Piața Mare la tur pe Tecuci, retur pe Movilei.

25.jpg

26: Poate să aibă o mică modificare, la retur din gara mare să vină pe Str. A. Davilla.

27: O prostie de traseu, trebuie eliminat. 105 poate fi prelungit către Cantemir.

28: Acesta este fostul 63, care în loc de Micro 19 – Barieră, poate face foarte bine Auchan – Metro sau Auchan – Parc C.F.R. chiar, de la Barieră coborând pe Str. Prundului.

29: Nicio modificare. Traseul este bun. Modificarea de pe Dogăriei și tur-retur pe Bd. Galați mi-a fost respectată și păstrată din 2010 în prezent și în viitor.

31: La fel ca și 25, este traseu fără finalizare. Poate fi măcar pus în tandemul apus în 2010, 21/31 care circula Gara Mare – Gara Barboși între orele 4-9, 12-17, 19-21. Poate de asemenea fi deservit de autobuze mai micuțe și prelungit în așa fel încât să ajungă și pe la Talcioc sau în Gara Filești.

34: Traseul trebuie prelungit către Damen, fără nicio discuție.

35: Traseul poate fi unit cu 15, cu 16 sau poate fi prelungit către Micro 19, pentru că mulți cetățeni au cerut legătură cu Metro, dar pe Brăilei.

36: Nicio modificare.

50 și 51 anulate fără discuție.

105: Acest traseu trebuie să meargă din Cantemir în Bariera Traian, pe la Liceul Cuza (ca și 17) și renumerotat cu 18. Atfel oamenii din Țiglina 1 știu că pentru zona cuprinsă între Bd. Cloșca și Str. Saturn au traseele 16, 17, 18.


Dincolo de aceste trasee, mai avem nevoie de legăturile de mai jos dar și de un traseu care să lege Damen sau măcar Intfor de Energiei – Micro 40 via Bd. Siderurgiștilor.

(nu neapărat numerele sunt importante, căci hărțile fac parte din proiectul meu și multe numere nu corespund)

232737391235.jpg13

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s